Jak má vypadat firemní web - Články - Vzdělávací filmy |Alena Grygová Distribuce

Články

Jak má vypadat firemní web

5. prosince 2010, 12.55

Firemní web - k čemu je dobrý?

  • Firemní web má v podstatě pouze jeden účel. Má nahradit kamennou prodejnu, kancelář nebo provozovnu. Je to místo, kde se setkáváte s potenciálními zákazníky nebo klienty.
  • Web musí být vybudovaný tak, aby byl srozumitelný pro vašeho zákazníka, aby mu rychle ukázal to, co hledá.

Problém č. 1 - cílová skupina

  • Vlastníte-li kamennou prodejnu např. s obuví, asi vás příliš nenadchne, když k vám zabloudí zákazník, který zrovna nutně potřebuje koupit pračku. I kdyby takových zbloudilých zákazníků byly tisíce, pořád z nich nic nemáte. Těžko se místo pračky rozhodnou pro nové polobotky.
  • Totéž platí o webu.Proto musí být web vybudovaný tak, aby jej našla přesně vaše cílová skupina.

Problém č. 2 - vyhledávače

  • Jak se chovají vyhledávače, neboli roboty? Co nejpřesněji kopírují chování člověka, který na internetu něco hledá. Web, který je dobře čitelný pro vyhledávače, je také dobře čitelný pro člověka.
  • Co prohledává vyhledávač? Text. Proto je text nejdůležitější. Správný text na webu se zásadně liší od beletrie a článků v novinách nebo časopisech.
  • Lidé na internetu texty pouze "skenují" pohledem. Nemají chuť zdržovat se louskáním složitých vět. Mějte to vždy na mysli, když pracujete s textem.
  • Vaše stránky každou vteřinu zápasí o pozornost s miliony dalších.

Jak vybudovat nebo upravit firemní web?

  • Autor Miro Veselý probírá všechny aspekty z pohledu majitele, kterému má web
  • Největší důraz je kladen na marketingovou strategii. Kniha je plná praktických rad, jak na to.Plané teorie v ní nenajdete.

 

Tématické zařazení:

 » Články  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

Zatím nebyl uložen žádný příspěvek, buďte první.

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

Muž, Žena

E-mail:


(Vyplňte pouze tehdy, jestliže chcete být informování o odpovědích na váš příspěvek)

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

Komentáře zákazníků

  • "Tajemství neodolatelného milence" - Co říct, jak moc jsem se mýlil. Škoda, že jsem tyhle informace neměl dříve." Luboš

    Luboš, 23.7.2019

  • Všechny tituly nabízené touto firmou by si měli poslechnout povinně všichni lidé, když dosáhnou věku tak 18-20 let. Martin Koreček

    Martin, 22.3.2019

  • Udělej to dnes- Moc se mi líbí příběh, na kterém je téma prokrastinace vysvětleno. Vaše věrná zákaznice Marcela J.

    Marcela J., 24.01.2019

  • Neváhejte si koupit všechny tituly na jednom harddisku ve výhodné nabídce zde, když si to vše poslechnete, skoro se stanete novým člověkem :-) s majiteli mne žádná vazba nepojí, ale opravdu doporučuji - než vyhodit dvacet tisíc za válení u moře, radši to dejte do toho, co vás obohatí a zůstane ve vás při opakování po celý život.

    Rostislav Siksta BIOobchod, 8.11.2018

  • Motivace - Program se příjemně poslouchá a určitě je v něm několik myšlenek a nápadů , které stály za jeho nákup.

    Zlata, 13.3.2018

   VÍCE KOMENTÁŘŮ    

Anketa

Prostřednictvím kterého média jste se stali našimi zákazníky?

Internetová reklama

26%

 

Vyhledávač

12%

 

Dopisní nabídka

6%

 

E-mailová nabídka

13%

 

Osobní doporučení

8%

 

Článek na Idnes.cz

6%

 

Časopis Ekonom

6%

 

Časopis Profit

6%

 

Hospodářské noviny

6%

 

Leták

6%

 

Facebook

4%

 

Počet hlasů: 4344

Aktuality

28. února 2019

Tajemství neodolatelného milence

Právě dokončujeme titul "Tajemství neodolatelného milence"

17. května 2018

Novinka To nejlepší z osobního rozvoje

Do naší nabídky jsme zařadili novinku "To nejlepší z osobního rozvoje" aneb "Převezměte kontrolu nad svou budoucností"

 

  STARŠÍ AKTUALITY   

Kontakt

Alena Grygová - Distribuce

Lidická 795, 739 61 Třinec


Tel.: +420 777 345 678

E-mail:

 

  KONTAKTY   

 RSSTwitterFacebook

Sleva na titul

Chcete - li slevu na titul získat, pak v prvním kroku objednávky - způsob platby - vyberte možnost "Online stažení".